LV | EN
Nosaukums (angļu):
Journal of Teacher Education for Sustainability, Volume 23, Nr. 2
Autors:
Nav autora
Publicēšanas datums:
2021
Resursa virstips:
Teksts
Resursa tips:
Turpinājumizdevums

Metadati

Nosaukums (angļu):
Journal of Teacher Education for Sustainability, Volume 23, Nr. 2
Autors:
Nav autora
Publicēšanas datums:
2021
Sējuma numurs:
23.sējums
Izdevuma numurs:
Nr.2
Izcelsme:
LOE
Izcelsme:
NBA01_Arz
Pieder kolekcijai:
Digitāli radītā periodika (Kolekcija)
Daļa no:
Journal of Teacher Education for Sustainability (2021. gada komplekts) - Nav autora - 2021 (Turpinājumizdevums)
Oriģināla turētājs (*):
Latvijas Nacionālā bibliotēka
Izveidošanas datums:
25.01.2022
Labošanas datums:
12.12.2024
APLIS autortiesību statuss:
Nav definēts APLIS autortiesību statuss
APLIS piekļuves tiesības:
Nav definētas APLIS piekļuves tiesības
APLIS tiesību paziņojums:
Nav definēts APLIS autortiesību paziņojums
APLIS piekļuves paziņojums:
Nav definēts APLIS piekļuves paziņojums
Resursa virstips:
Teksts
Resursa tips:
Turpinājumizdevums
URI:
https://dom.lndb.lv/data/obj/1018993
RDF dati | XML dati

Pieejamās datnes

Nosaukums Apraksts Izmērs Hash Piekļuves statuss
1. Opinion of Pre-service Preschool Teachers on Responsiveness: A Comparative Study of Latvian and Polish Students in the Aspect of Sustainable Education 242.46 KB c8f48287a096ae2aab42a570878c0915 Nav tiesības lejupielādēt datni
2. Promoting Sustainability Through Multimodal Storytelling 94.43 KB 204c5795db0a20c69b3e5c4abf369a66 Nav tiesības lejupielādēt datni
3. Sustainable Teacher Professional Development Through Professional Learning Community: PLC 398.05 KB 26b56e97c88bc67826340d1dd4192bae Nav tiesības lejupielādēt datni
4. Doctoral Students as Future Teachers at Universities: Factors Related to Professional Identity 265.92 KB 689e10ed91229308a5b05ce8aa9a7ffc Nav tiesības lejupielādēt datni
5. The Information Search Habits Investigated by an Eye Tracking Technique: How to Manage the Documentary Heritage of the National Library of Latvia 283.88 KB 6773d59ff5c31b0a9118c80fae1a44f9 Nav tiesības lejupielādēt datni
6. Open Innovation Model of Studentís Research Activities 864.45 KB cebfa67812bf64a073b86a9dc8a31dc9 Nav tiesības lejupielādēt datni
7. The Role of Feedback in the Distance Learning Process 147.88 KB ff20846390f01678e91519f8c8f1a103 Nav tiesības lejupielādēt datni
8. Motivation and Challenges of Teleworking Employees of Educational Institutions in Latvia During COVID-19 768.15 KB 10a446a87b180ed8184dd012cab98683 Nav tiesības lejupielādēt datni
9. Pre-Service Teachersí Beliefs on Human Population Growth in the Context of Education for Sustainable Development: Development and Validation of an Instrument 454.97 KB 20f845ee02eaa2e0599fe6eec95868e5 Nav tiesības lejupielādēt datni
10. he False Self From the Pedagogical Perspective 107.09 KB d27d9542697f874b60b525cd03477f06 Nav tiesības lejupielādēt datni
11. How Do We Interact With the World in Creating Our Lived Experiences and Maintaining the Vitality of the World? 69.96 KB f0d336dda1eee211c3b1f11ee394a102 Nav tiesības lejupielādēt datni

Tehniskās datnes

Nosaukums Apraksts Izmērs Hash
1. copyright.json Autortiesību fails 9.75 KB a64f88fe9d64dd18389fc5dee867c238

Lūdzu uzgaidiet