LV | EN
Nosaukums:
Journal of Teacher Education for Sustainability, Volume 24, Nr. 1
Autors:
Nav autora
Publicēšanas datums:
2022
Resursa virstips:
Teksts
Resursa tips:
Turpinājumizdevums

Metadati

Nosaukums:
Journal of Teacher Education for Sustainability, Volume 24, Nr. 1
Autors:
Nav autora
Publicēšanas datums:
2022
Sējuma numurs:
24.sējums
Izdevuma numurs:
Nr.1
Izcelsme:
LOE
Izcelsme:
NBA01_Arz
Pieder kolekcijai:
Digitāli radītā periodika (Kolekcija)
Daļa no:
Journal of Teacher Education for Sustainability (2022. gada komplekts) - Nav autora - 2022 (Turpinājumizdevums)
Oriģināla turētājs (*):
Latvijas Nacionālā bibliotēka
Izveidošanas datums:
02.09.2022
Labošanas datums:
12.12.2024
APLIS autortiesību statuss:
Nav definēts APLIS autortiesību statuss
APLIS piekļuves tiesības:
Nav definētas APLIS piekļuves tiesības
APLIS tiesību paziņojums:
Nav definēts APLIS autortiesību paziņojums
APLIS piekļuves paziņojums:
Nav definēts APLIS piekļuves paziņojums
Resursa virstips:
Teksts
Resursa tips:
Turpinājumizdevums
URI:
https://dom.lndb.lv/data/obj/1054025
RDF dati | XML dati

Pieejamās datnes

Nosaukums Apraksts Izmērs Hash Piekļuves statuss
1. When Our Will is Big, the Obstacles are Small! 69.71 KB edde89a6870f153dd12f3953881a19de Nav tiesības lejupielādēt datni
2. Constructing a Transformative Sustainability Pedagogy: Teacher Empowerment for a Sustainable Future 247.79 KB 39b4ea30ec65315bd5606ed8225633ce Nav tiesības lejupielādēt datni
3. What do We Know About Teacher Educators’ Perceptions of Education for Sustainable Development? A Systematic Literature Review 947.06 KB e1d8681862e088afa92f6de5dc826904 Nav tiesības lejupielādēt datni
4. The Discourse of Sustainability in English Language Teaching (ELT) at the University of Oxford: Analyzing Discursive Representations 392.07 KB 2d752b3a3872fe6f2ca31643a5c2ab96 Nav tiesības lejupielādēt datni
5. Preserving World Cultural Heritage: Social Justice and Sustainability Competencies via Socially-Oriented Interdisciplinary Education 1.25 MB 248b390746ff0a5a601719748f88e523 Nav tiesības lejupielādēt datni
6. Competences for Sustainable Development Goals: The Challenge in Business Administration Education 103.01 KB 7486495b8a490f8c228f28b0abeb4a9e Nav tiesības lejupielādēt datni
7. Role of Social Justice in the Relationship Between Cultural Intelligence and Attitude Toward Teaching Profession 237.13 KB d97820a8298f7f903901d9cdbbbcfc81 Nav tiesības lejupielādēt datni
8. Climate Strikes and Curricula: Insights from Norway 93.91 KB 5f541a6cac74fc31540845d95b50cfd3 Nav tiesības lejupielādēt datni
9. Reflection of Concept Modelling on Student Teachers’ Learning Experiences From a Primary Education Perspective 504.84 KB 28d433f67846f4a329ca24642bf45186 Nav tiesības lejupielādēt datni
10. Parental Engagement in Online Teaching and Learning During COVID-19 Pandemic: Implications for Sustainable Education 109.2 KB 9309dbb97219a2ffce7c32df067a3a4c Nav tiesības lejupielādēt datni
11. Present and Future of Teacher Education Admission: Perspectives From Europe 136.46 KB 47e386e74d07c387dd51b8f070aed9d8 Nav tiesības lejupielādēt datni

Tehniskās datnes

Nosaukums Apraksts Izmērs Hash
1. copyright.json Autortiesību fails 9.76 KB c243580a33638cd96e4a970c039e228c

Lūdzu uzgaidiet