LV | EN
Nosaukums (latviešu):
Skrundas televīzijas materiāli
Autors:
Autors nav zināms
Resursa virstips:
Kustīgs attēls
Resursa tips:
Video


Metadati

Nosaukums (latviešu):
Skrundas televīzijas materiāli
Autors:
Autors nav zināms
Fiziskais raksturojums (latviešu):
180 min.
Fiziskais datu nesējs:
VHS videokasete
Oriģināla turētājs (*):
Skrundas televīzija
Pieder kolekcijai:
Reģionu televīziju videodokumenti - Nav autora (Kolekcija)
Saturs (latviešu):
ŠIS IR MĀKSLĪGĀ INTELEKTA VEIDOTS KOPSAVILKUMS, UN TAJĀ VAR BŪT KĻŪDAS VAI NEPRECIZITĀTES. Iepazīšanās ar sarunas dalībniekiem un viņu amatiem (00:00:06); Diskusija par projekta ietvaros veikto darbu un tā nozīmi (00:00:18); Sadarbība ar Amerikas valdību un likumprojekta partneru statuss (00:01:11); Projekta ietekme uz vietējiem iedzīvotājiem un darba iespējām (00:01:28); Iespējamās komunikācijas problēmas un sadarbības izaicinājumi (00:01:48); Sadarība ar bērniem un skolām (00:02:09); Gaidāmās izmaiņas sakarā ar iestāšanos Eiropas Savienībā (00:02:50); Sadarbības plāni starp Latviju un Amerikas valdībām (00:03:40); Pētījumi par apkārtējās vides ietekmi uz bērniem (00:05:11); Starptautiska konference un atzinība pētījumiem (00:15:30); Attiecības starp skolēniem un pieaugušajiem (00:17:51); Sadarbošanās ar citām skolu sistēmām Amerikā un vecāku asociācijām (00:20:48); Projekta nozīme ekonomikai un sabiedrībai (00:22:53); Plānotie sanākumi un braucieni uz būvlaukumu (00:23:13); Vides aizsardzības jautājumi un sadarbība ar organizācijām (00:23:56); Iespēja bērniem studēt ekoloģiju un vēlāk strādāt Latvijā (00:25:27); Diskusija par projekta priekšlikumiem un sadarbību (00:25:42); Kompjūteru izmantošana skolēniem un skolas sistēmas problēmas (00:26:08); Siltuma un transporta problēmas skolās (00:26:43); Izglītības sistēmas izaicinājumi un finansējums (00:27:54); Konkurences nozīme un sadarbības iespējas (00:30:11); Pašvaldību loma un iedzīvotāju līdzdalība projektā (00:31:29); Priekšlikumi sadarbībai un palīdzības piedāvājumi (00:31:54); Informācija par plānotajiem pasākumiem un svinībām (00:32:24); Mūzikas un dziesmu svētku nozīme (00:32:55); Saruna par ekonomiskajām un politiskajām problēmām (00:34:12); Projekta ietekme uz vidi un dabas aizsardzību (00:34:39); Dalībnieku viedokļi un pieredze par notikumiem (00:36:00); Diskusijas par nākotnes plāniem un sadarbības iespējām (00:38:01); Saruna par projekta juridiskiem un finansiāliem aspektiem (00:41:26); Saruna par kompensācijām un plānotajiem darbiem (00:41:58); Informācija par būvgružu apglabāšanu un ekoloģiskajiem aspektiem (00:43:50); Intervija ar projektu vadītāju un viņa pirmo iespaidu Latvijā (00:46:15); Jautājumi par projekta īstenošanas termiņu un grūtībām (00:46:49); Pārrunas par latviešu nacionālajiem ēdieniem un valodu (00:49:47); Potenciālās problēmas un sadarbības iespējas ar vietējiem iedzīvotājiem (00:50:50); Diskusija par sadarbību un turpmākajiem projektiem (00:51:29); Pārrunas par demontāžas darbiem un to termiņiem (01:11:53); Skatījums uz demontāžas procesu un izmantoto tehniku (01:13:06); Informācija par izmantoto bumbu un krāna stabilitāti (01:14:16); Diskusija par tehnikas un darbaspēka izmantošanu (01:14:54); Gatavošanās 4. maija pasākumiem un skatītāju drošība (01:16:26); Sarunas par sadarbību un turpmākajiem darbiem (01:17:53); Pārrunas par būvgružu izmantošanas iespējām (01:21:52); Informācija par sprāgstvielu uzglabāšanu un drošības pasākumiem (01:30:47); Plānotais sprādziena datums un tā norises kārtība (01:31:51); Informācija par projekta īstenošanas termiņiem (01:32:30); Jautājumi par iedzīvotāju drošību un sadarbību (01:33:53); Plānotā sprāgstvielu izvietošana un sprādziena norise (01:34:46); Jautājumi par būvgružu utilizāciju un vidi (01:35:31); Saruna par projekta ekonomiskajiem aspektiem un ieguvumiem (01:37:31); Diskusija par metāllūžņu eksportu un vietējo sadarbību (01:41:43); Informācija par darbiniekiem un viņu atalgojumu (01:44:45); Pārrunas par nepieciešamo tehniku un resursiem (01:45:09); Plānotās darbības līdz 4. maijam un skatītāju sagaidīšana (01:45:38); Diskusija par nojauktās ēkas tehniskiem aspektiem (01:46:55); Saruna par vides aizsardzības jautājumiem un saskaņošanu (01:47:30); Pārrunas par sprāgstvielu daudzumu un to glabāšanu (01:48:00); Apspriešana par kompensāciju un risinājumiem (01:51:09); Informācija par drošības pasākumiem un speciālistu klātbūtni (01:51:18); Saruna par drošību un likumu ievērošanu projektā (01:52:48); Pārrunas par iedzīvotāju viedokļiem un projekta akceptēšanu (01:52:55); Diskusijas par notikuma organizāciju un skatītājiem (01:53:58); Saruna par nepieciešamajām atļaujām un saskaņošanu (01:56:24); Informācija par demontāžas tehniku un darba metodēm (01:57:27); Diskusija par saimnieciskajiem aspektiem un gružu izmantošanu (01:59:08); Jautājumi par projektu vadību un darba gaitu (02:03:33); Informācija par sadarbību ar Vides aizsardzības ministriju (02:11:12); Pārrunas par izmaiņām un plānotajiem pasākumiem (02:12:18); Pārrunas par projekta īstenošanas aspektiem (02:13:19); Diskusija par darbu veikšanu un vides aizsardzību (02:14:27); Intervija ar angļu demontāžas darbiniekiem par viņu pieredzi Latvijā (02:15:16); Pārrunas par atšķirībām starp Latviju un citām valstīm (02:15:57); Jautājumi par darbinieku personīgo dzīvi un ģimenēm (02:16:20); Diskusija par latviešu meitenēm un mūziku (02:17:17); Atklāsme par sprādzienu (02:17:32); Saruna par pasākumiem un plānotajām runām (02:18:29); Apspriede par dalībniekiem un drošību (02:19:08); Diskusija par rokkoncertu un citiem pasākumiem (02:19:54); Atklāsme par darba grūtībām un izaicinājumiem (02:20:18); Saruna par notikuma vietu un organizēšanas jautājumiem (02:20:48); Plānotie pasākumi un organizācijas process (02:21:15); Saruna par organizēšanu un jautājumu atrisināšanu (02:21:52); Pārrunas par dažādām projekta sadarbības pusēm (02:22:42); Pateicība par sadarbību un palīdzību (02:25:24); Informācija par skolas un kultūras pasākumu nodrošinājumu (02:25:59); Saruna par projekta atbalstīšanu un sadarbību (02:26:25); Angļu valodas nodarbības un atbalsts izglītībai (02:28:17); Pārrunas par skolas telpu iekārtošanu un projekta būtību (02:29:31); Informācija par informātikas jomu un mācību saturu (02:30:31); Plāni par jaunu kabinetu iekārtošanu (02:32:21); Intervija ar divām tulkotājām par sadarbību ar angļiem (02:35:05); Iepazīšanās ar projekta darbiniekiem un viņu amatiem (02:35:48); Diskusija par darbinieku atrašanās laiku Latvijā (02:36:43); Pārrunas par atšķirībām starp dažādām valstīm un kultūrām (02:37:05); Saruna par ģimenēm un attiecībām (02:38:08); Jautājumi par ēdieniem. dzērieniem un izklaidi (02:39:19); Diskusija par latviešu sievietēm un viņu šarmu (02:40:33); Plāni par atgriešanos un atmiņām no Skrundas (02:40:59); Pateicība vietējiem iedzīvotājiem par sadarbību (02:41:44); Noslēguma intervija (02:53:12); Mūzikas ziņas (02:55:07).
Izveidošanas datums:
25.09.2024
Labošanas datums:
15.01.2025
APLIS autortiesību statuss:
Aizsargāts ar tiesībām
APLIS piekļuves tiesības:
Šo darbu aizsargā autortiesības un/vai blakustiesības. Šo darbu var brīvi lietot personiskai lietošanai, zinātniskam pētījumam vai pašizglītībai. Citiem izmantošanas veidiem jāsaņem tiesību subjekta (-u) atļauja.
APLIS tiesību paziņojums:
Ir aizsargāts ar autortiesībām — komerciālā apritē neesošs
APLIS piekļuves paziņojums:
Pieejams tīmeklī (bez iespējas lejupielādēt)
Resursa virstips:
Kustīgs attēls
Resursa tips:
Video
URI:
https://dom.lndb.lv/data/obj/1375058
RDF dati | XML dati

Pieejamās datnes

Nosaukums Apraksts Izmērs Hash Piekļuves statuss
1. REGV_SKRUNDA_01_28_SD-HQ.mp4 1.73 GB cd6c8dd091a69a92f1b63813dd5e84c9 Lejupielādēt Atvērt
2. REGV_SKRUNDA_01_28.JPG 3.85 MB 02c66a0d42c5b0f11ecee011119e4bf7 Lejupielādēt Atvērt

Tehniskās datnes

Nosaukums Apraksts Izmērs Hash
1. REGV_SKRUNDA_01_28_SD-LQ.mp4 617.19 MB 553644516fd27b60095d5ecd567a6500
2. copyright.json Autortiesību fails 3.27 KB 3704375107bdbded170063114bbc4364
3. transcript.txt 94.09 KB e44c0911baa0a12a3d3490d8006f77f4
4. transcript.srt 192.5 KB 2878ae6aceffdbb227bcd57432277a11
5. transcript.json 1.27 MB 2acc7663c7e47720ca34e20492dbca61
6. REGV_SKRUNDA_01_28_SD-MQ.mp4 1.15 GB 5f1d5fbe6a20f29577ceae5d426a2dea
7. transcript.vtt 181.12 KB d05744a15a4407efe62d7897c33ff06d

Lūdzu uzgaidiet