Berlīnes galerijas īpašnieka, futūristu literāta Rudžēro Vazāri pamudināts, Niklāvs Strunke devās uz Itāliju, kuras gaisotne viņa rokrakstā iedvesa latīņu kultūras tradīciju skaidro kārtību. Oriģinālajā kompozīcijā vienlaicīgi attēlota pa durvīm ieejoša vīrieša figūra, bet blakus mazs galdiņš un vientuļa spuldze pustukšā telpā. Vienlaikus ar kubisma formu ģeometrizāciju gleznā izmantoti itāliešu 20. gadsimta 20. gadu glezniecībā aktuālās, uz zemapziņas vīziju pasauli orientētās metafiziskās ievirzes principi. Itālieši sirreālās ilūzijas iespaidu atspoguļoja, izmantojot antīkās mākslas formas, turpretī Strunke palika uzticīgs sev ierastajam kubismam.
Anotācija (angļu):
Encouraged by the Berlin gallery owner and futurist writer Ruggero Vasari, Niklāvs Strunke travelled to Italy. Its atmosphere imbued his style with the clear order of the Latin cultural tradition. Simultaneously depicted in this original composition is the figure of a man going through a door and beside him, a small table and a solitary light bulb in a half-empty room. Alongside the geometric forms of Cubism, the artist has employed the principles of the metaphysical trend current in Italian 1920s painting that were oriented towards the world of subconscious visions. Whereas the Italians reflected the impression of surreal illusions by using the forms of antique art, Strunke remained faithful to his usual Cubism.