LV | EN
Nosaukums (latviešu):
Discourse and Communication for Sustainable Education, Volume 12, Issue 1
Autors:
Nav autora
Publicēšanas datums:
2021
Resursa virstips:
Teksts
Resursa tips:
Turpinājumizdevums

Metadati

Nosaukums (latviešu):
Discourse and Communication for Sustainable Education, Volume 12, Issue 1
Autors:
Nav autora
Publicēšanas datums:
2021
Sējuma numurs:
12. sējums
Izdevuma numurs:
Nr.1
Izcelsme:
LOE
Izcelsme:
NBA01_Arz
Pieder kolekcijai:
Digitāli radītā periodika (Kolekcija)
Daļa no:
Discourse and Communication for Sustainable Education (2021. gada komplekts) - Nav autora - 2021 (Turpinājumizdevums)
Oriģināla turētājs (*):
Latvijas Nacionālā bibliotēka
Izveidošanas datums:
11.06.2021
Labošanas datums:
12.12.2024
APLIS autortiesību statuss:
Nav definēts APLIS autortiesību statuss
APLIS piekļuves tiesības:
Nav definētas APLIS piekļuves tiesības
APLIS tiesību paziņojums:
Nav definēts APLIS autortiesību paziņojums
APLIS piekļuves paziņojums:
Nav definēts APLIS piekļuves paziņojums
Resursa virstips:
Teksts
Resursa tips:
Turpinājumizdevums
URI:
https://dom.lndb.lv/data/obj/924801
RDF dati | XML dati

Pieejamās datnes

Nosaukums Apraksts Izmērs Hash Piekļuves statuss
1. Looking Beyond, Looking Together, Looking Collaborately, Facing the Future 57.59 KB c3a8103f3973e4b4c633ce2b7433a083 Nav tiesības lejupielādēt datni
2. How to Bring About Change – A Literature Review About Education and Learning Activities for Sustainable Development 443.99 KB c337e6ea041a49abb1c831f95709d703 Nav tiesības lejupielādēt datni
3. Self-Efficacy of Physical and Health Education Student Teachers in the Quebec Context 125.39 KB 60516867424ad61733a05ef39d1e361c Nav tiesības lejupielādēt datni
4. A Descriptive Analysis of the Leadership Practices of Primary School Principals in Promoting Sustainability Through Motivating Teachers 99.13 KB 275e8eb97717e43c099c87fadd365571 Nav tiesības lejupielādēt datni
5. Discursive Representations of Education for Sustainable Development in Policy Documents by English Medium Instruction Schools in Estonia and Norway 96.14 KB c7abb79fee70fdfe77aba05255e7923c Nav tiesības lejupielādēt datni
6. The Relationship Between the Lifelong Learning Tendencies and Teacher Self-Efficacy Levels of Social Studies Teacher Candidates 135.78 KB 7ce0bcee0d83e6b127f668dfdc828e37 Nav tiesības lejupielādēt datni
7. 21st Century Skills for Sustainable Education: Prediction Level of Teachers’ Information Literacy Skills on Their Digital Literacy Skills 345.59 KB 6ffd426bfc33d669467eda1c948f216d Nav tiesības lejupielādēt datni
8. The Effect of Sustainable Leadership Behaviors of School Principals on Teachers’ Organizational Commitment and Job Satisfaction 121.56 KB 040b052baf8459b6f3bbeb436b139c0c Nav tiesības lejupielādēt datni
9. From the “Greta Thunberg Effect” to Green Conversion of Universities: The Reconstructive Praxis of Discursive Mobilizations 435.56 KB e20c62f9ebea31877443792ee867431e Nav tiesības lejupielādēt datni
10. Sustainable Career Guidance During the Pandemic: Building Pathways into a ‘New Normal’ 628.06 KB febc65ed91368ece28159320d35817f2 Nav tiesības lejupielādēt datni
11. Identifying Assessment Opportunities in Postgraduate Learning for Sustainability 331.15 KB 3ca979bd38146b7653f8f360671032f9 Nav tiesības lejupielādēt datni

Tehniskās datnes

Nosaukums Apraksts Izmērs Hash
1. copyright.json Autortiesību fails 9.9 KB 63336368ede59a4dc355cd3869c75561

Lūdzu uzgaidiet