LV | EN
Autors:
Nav autora
Publicēšanas datums:
2022
Nosaukums:
Linking Teacher Formative Assessment with Professional Development: Comparative Study of Latvia, Finland and California : summary of the doctoral thesis
Izdevējs:
Riga : University of Latvia
Resursa virstips:
Teksts
Resursa tips:
Grāmata


Metadati

Autors:
Nav autora
Publicēšanas datums:
2022
ISBN:
9789934188343
Nosaukums:
Linking Teacher Formative Assessment with Professional Development: Comparative Study of Latvia, Finland and California : summary of the doctoral thesis
Izdevējs:
Riga : University of Latvia
Fiziskais raksturojums:
65 lp.
Oriģināla turētājs:
Latvijas Nacionālā bibliotēka
Pieder kolekcijai:
Grāmatas (Kolekcija)
Pieder kolekcijai:
Digitāli radītās grāmatas (Kolekcija)
ALEPH ID:
LNC04-001093476
Vispārīgās piezīmes:
Sistēmas prasības: Adobe Acrobat Reader (PDF).
Izcelsme:
LOE
Izcelsme:
PDK2022
Fiziskais datu nesējs:
Digitāli radīts
Izveidošanas datums:
16.06.2022
Labošanas datums:
05.12.2024
APLIS autortiesību statuss:
Nav definēts APLIS autortiesību statuss
APLIS piekļuves tiesības:
Nav definētas APLIS piekļuves tiesības
APLIS tiesību paziņojums:
Nav definēts APLIS autortiesību paziņojums
APLIS piekļuves paziņojums:
Nav definēts APLIS piekļuves paziņojums
Resursa virstips:
Teksts
Resursa tips:
Grāmata
URI:
https://dom.lndb.lv/data/obj/1046681
RDF dati | XML dati

Pieejamās datnes

Nosaukums Apraksts Izmērs Hash Piekļuves statuss
1. Prom_kops(Butkevica)_EN_LV_E-.pdf 902.77 KB 2d8e8d28e16aee8402e6486a7377c07f Lejupielādēt Atvērt

Tehniskās datnes

Nosaukums Apraksts Izmērs Hash
1. copyright.json Autortiesību fails 2.51 KB f3fdbb6547116bc756048ad36076518e

Lūdzu uzgaidiet