LV | EN
Nosaukums:
Pārskats par izstrādātajām alternatīvām pedagogu darba atalgojuma un optimālā skolēnu un pedagogu skaita attiecības noteikšanai Latvijā : 2012. gada 17. decembris : [ziņojums]
Autors:
Nav autora
Izdevējs:
[Rīga : Izglītības un zinātnes ministrija]
Publicēšanas datums:
2012
Resursa virstips:
Teksts
Resursa tips:
Grāmata

Metadati

Nosaukums:
Pārskats par izstrādātajām alternatīvām pedagogu darba atalgojuma un optimālā skolēnu un pedagogu skaita attiecības noteikšanai Latvijā : 2012. gada 17. decembris : [ziņojums]
Autors:
Nav autora
Līdzradītājs:
Latvija. Izglītības un zinātnes ministrija, izdevējs
Izdevējs:
[Rīga : Izglītības un zinātnes ministrija]
Publicēšanas datums:
2012
Fiziskais raksturojums:
1 tiešsaistes resurss (13 lapas) : ilustrācijas
Valoda:
latviešu
Fiziskais datu nesējs:
Digitāli radīts
Temats:
Skolotāju algas
Temats:
Elektroniskās grāmatas
Vispārīgās piezīmes:
Ziņojums ir viens no diviem gala ziņojumiem pētījumam, kas tika veikts saskaņā ar 2012. gada 23. novembra līgumu Nr. 01-28/144, noslēgto starp Izglītības un zinātnes ministriju un SIA "Ernst & Joung Baltic"--Ievadā.
Oriģināla turētājs:
Latvijas Nacionālā bibliotēka
Pieder kolekcijai:
Digitāli radītās grāmatas (Kolekcija)
Pieder kolekcijai:
Grāmatas (Kolekcija)
ALEPH ID:
LNC04-000722649
Izcelsme:
LOE
Izveidošanas datums:
23.09.2014
Labošanas datums:
05.12.2024
APLIS autortiesību statuss:
Nav definēts APLIS autortiesību statuss
APLIS piekļuves tiesības:
Nav definētas APLIS piekļuves tiesības
APLIS tiesību paziņojums:
Nav definēts APLIS autortiesību paziņojums
APLIS piekļuves paziņojums:
Nav definēts APLIS piekļuves paziņojums
Resursa virstips:
Teksts
Resursa tips:
Grāmata
URI:
https://dom.lndb.lv/data/obj/58130
RDF dati | XML dati

Pieejamās datnes

Nosaukums Apraksts Izmērs Hash Piekļuves statuss
1. 722649.pdf 196.13 KB 9219b69cbe6c08946d43d2542d7f4644 Nav tiesības lejupielādēt datni

Tehniskās datnes

Nosaukums Apraksts Izmērs Hash
1. copyright.json Autortiesību fails 5.01 KB a6dca8ce5df5c31ae271b124fab44ff7

Lūdzu uzgaidiet